Znamy wyniki YouTube Works Awards 2023
  • 4
  • 1
18.03.2024

Znamy wyniki YouTube Works Awards 2023

Po Grand Prix konkursu YouTube Works Awards 2023 sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz Yes.

Po raz trzeci najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. Ta edycja konkursu przeznaczona była dla kampanii wyświetlanych na platformie YouTube w okresie lipiec 2022 – lipiec 2023.

Jury składało się z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców. Wybrało i wyróżniło ono statuetką YouTube Works te projekty, które w doskonały sposób połączyły ciekawy pomysł, precyzyjną realizację oraz wysoką skuteczność, a także wykorzystały w pełni potencjał reklamowy YouTube.

Zwycięzcy YouTube Works Awards 2023

„Unskippable” Creative

Jestem przyszłością – Yes Biżuteria
Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + Jung v. Matt, Mediahub, F25 Production House

The Underdog

#Miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl
Agencje/podmioty współpracujące: Jacek Pawlak (Agencja)

Ingenious Insight

„Złap hakera” – ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

„Mam siebie na całe życie” – Health Labs Care
Agencje/podmioty współpracujące: Plej, Adequate

Force for Good

„Matura z WF-u” – Decathlon
Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero, Shootme

Action Driver

„Złap hakera” – ING Bank Śląski
Agencje/podmioty współpracujące: Game Changer, Gong, Mediahub

Grand Prix YouTube Works Awards 2023 przyznano ING Bankowi Śląskiemu oraz agencjom Game Changer, Gong, Mediahub za kampanię „Złap hakera”. Jej centralnymi punktem był zhakowany koncert Paliona w Robloxie. Głównym kanałem promocji zarówno koncertu, jak i nowej odsłony Miasta ING na tej platformie był właśnie YouTube. Jurorzy docenili kampanię jako doskonały przykład innowacyjnego i bardzo dobrze przemyślanego marketingu.

YouTube Works Awards, organizowane przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 r. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 państwach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii i Japonii. Od 2021 r. do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.

  • 1
Zwycięzcy YouTube Works Awards 2023

18 marca 2024