„Ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same” – nowy spot Lidla
  • 1
  • 13
18.03.2024

„Ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same” – nowy spot Lidla

W tym samym mieście w każdym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same i niższe niż u konkurencji. O tym jest najnowsza reklama Lidla.

Lidl Polska dokonał porównania wartości zakupów w swoich sklepach i u konkurencji w różnych dzielnicach Poznania. Oparł się na cenach 15 produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub gramaturach. Sprawdził ceny w swoich 10 sklepach stacjonarnych oraz 10 sklepach stacjonarnych konkurencji. Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty są w takiej samej cenie.

Druga odsłona kampanii reklamowej Lidla wzoruje się na formacie wiadomości międzynarodowych kanałów informacyjnych.

https://www.youtube.com/watch?v=tKvJQcICRiY

Z naszych obserwacji wynika, że różnice w cenie za identyczny zestaw przykładowych produktów między sąsiednimi dzielnicami u naszych konkurentów mogą osiągać ponad 17 zł. Ceny różnią się nie tylko na poziomie regionów, lecz nawet w obrębie jednego miasta! – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs and CSR w Lidl Polska.

Kampania jest prowadzona w stacjach telewizyjnych i radiowych, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Powstała we współpracy z GPD Agency, a za zakup mediów odpowiada Havas Media.

  • 13
Lidl w kampanii porównuje ceny

Lidl porównuje ceny u siebie i konkurencji

Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny
Lidl w kampanii porównuje ceny

18 marca 2024