- 0
- 1
Brad Pitt w kolejnej kampanii De Longhi
Kampania ekspresów De Longhi „Perfetto 2.0” jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem Brada Pitta. Współpraca marki z aktorem trwa od 2021 r.
Pierwsza faza kampanii była realizowana przed dwoma laty w telewizji, punktach sprzedaży detalicznej i na platformach cyfrowych na całym świecie. Jak podaje De Longhi, działania osiągnęły następujące wyniki:
- dotarcie do 240 mln osób,
- 30-procentowy wzrost świadomości,
- wzrost udziału marki w rynku ekspresów do kawy o 4 punkty procentowe,
- 94-procentowy wzrost konwersji na platformach społecznościowych.
Tej wiosny marka opowiada kolejny rozdział historii, w której Brad Pitt przemierza Toskanię. Celem globalnej kampanii „Perfetto 2.0” jest promocja ekspresów do kawy: Eletta Explore, La Specialista Maestro oraz La Specialista Arte Evo.
Kampania realizowana jest od początku marca w telewizji oraz digitalu z wykorzystaniem formatów wideo i display, poprzez kanały paid social (Facebook, Instagram, Pinterest), SEM, YouTube i VOD.
Działania komunikacyjne realizuje Mediaplus, który odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. SalesTube zajmuje się planowaniem i realizacją kampanii mediowej online, w tym paid search i programmatic, a także w obszarze paid social. Planowanie mediów – Performance Media.
- 1