Pan Nespresso i jego kopiePan Nespresso i jego kopiePan Nespresso i jego kopiePan Nespresso i jego kopie
Lekkoduch, który w niektórych widzach budzi zazdrość (fot. kadr z reklamy)

Pan Nespresso i jego kopie

Pan Nespresso i jego kopie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Właśnie mija dziesięć lat, odkąd George Clooney został ambasadorem marki Nespresso. Jak w każdym długim związku, także w tym były chwile lepsze i gorsze. Od kilkudziesięcioprocentowych wzrostów sprzedaży do nieudanych reklam, a nawet pozwów sądowych.

Przystojny, szpakowaty mężczyzna w ciemnych okularach, ubrany w czarny garnitur i białą koszulę, wolnym krokiem wychodzi ze sklepu z ekspresami do kawy.

Na ulicy odwzajemnia zalotny uśmiech przechodzącej atrakcyjnej kobiety, gdy dogania go sprzedawca i, burząc stan błogiego samozadowolenia, informuje, że jego samochód został właśnie odholowany. Sprzedawca ma jednak propozycję: zamiast przyjeżdżać do sklepu, klient może otrzymać ekspres za darmo, a kapsułki będą dostarczane do domu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się