Polacy płacą za subskrypcje, z których nie korzystają Marketing przy Kawie
Masowo płacimy za subskrypcje, z których nie korzystamy – badanie na zlecenie ING
  • 1
  • 2
18.03.2024

Masowo płacimy za subskrypcje, z których nie korzystamy – badanie na zlecenie ING

Prawie połowa Polaków korzysta z jakiegoś rodzaju subskrypcji. Jednocześnie niemal 40 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się opłacić subskrypcję usługi, z której nie korzystali. Pokazało to badanie wykonane na zlecenie ING Banku Śląskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 marca 2024