Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024
  • 0
  • 1
25.04.2024

Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024

Na konkurs Performance Marketing Diamonds w VI edycji napłynęło prawie 100 zgłoszeń. Właśnie poznaliśmy nominowanych.

Firmy zamawiające działania performance marketingowe płacą za wymierne działania lub wyniki, np. kliknięcia, leady czy sprzedaż. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie i ich zespoły muszą wykazywać się wiedzą technologiczną, znać zachowania konsumenckie oraz łączyć je z marketingiem i zarządzaniem. Takie osobowości i zespoły zostały właśnie nominowane do kolejnego etapu Performance Marketing Diamonds EU 2024.

Marketing efektywnościowy to praca na wskaźnikach i danych. Wykorzystuje się w nim zaawansowane techniki targetowania, personalizacji komunikatów i podejście wielokanałowe, m.in. wyszukiwarki (SEM), media społecznościowe, marketing e-mailowy i afiliacyjny. Te działania mają odzwierciedlenie w blokach tematycznych konkursu:

  • Performance & Affiliate Marketing
  • Creative Performance
  • Content Performance
  • Strategy Performance

oraz kategoriach głównych – B2B oraz B2C Campaign of the Year.

Jury wyłoni także laureatów kategorii Performance Agency of the Year, Performance Brand of the Year oraz Grand Prix. Nad prawidłowym przebiegiem całości konkursu czuwa audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 23 maja podczas pierwszego Europejskiego Szczytu e-Commerce. Obecność na wydarzeniu potwierdzili również przedstawiciele administracji publicznej.

Lista nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2024:

The most effective short-term performance campaign

  • Chocolissimo, Numbers & Intuition
  • mBank, Cube Group
  • Performics
  • SalesTube, ValueMedia
  • Tradedoubler

The most effective affiliate program

  • DentsuX
  • Empik, Tradedoubler
  • Zooplus, Tradedoubler

The most effective sales campaign

  • Performics (za kampanię dla marki Lindt)
  • Performics (za kampanię dla marki Semilac)
  • SalesTube, ValueMedia
  • Tradedoubler

The most effective paid search campaign

  • Agata Meble, SalesTube, ValueMedia
  • Bluerank, Rainbow Tours
  • Decathlon, Nova Commerce
  • SalesTube, Lancerto
  • SalesTube, ValueMedia

The most challenging performance

  • Awin, Answear
  • iProspect
  • Mediaplus, SalesTube
  • Orlen Paczka
  • SalesTube, ValueMedia

The most creative digital campaign

  • LOT
  • SalesTube, ValueMedia
  • Savicki

Think-out-of-the-box campaign

  • Contrust Communication
  • LOT
  • FormUp
  • SalesTube, ValueMedia

The most creative use of AI

  • Apifonica
  • Bluerank, Rainbow Tours

The most effective mobile campaign

  • mBank, Cube Group
  • Modivo
  • Payback

ROI content campaign for e-commerce

  • Metapic
  • Orlen Paczka

The most effective video content

  • Almette, Value Media, SalesTube
  • Sales&More, Link4
  • LOT

The most effective SEO campaign

  • Cube Group, Triverna
  • Performics
  • Sempai
  • Serpact
  • Whites, Diagnostyka

The best consumer centric content

  • Kubota
  • LOT
  • Whites, Goldsaver

The best international expansion campaign

  • LOT
  • Modivo

The most effective low-budget campaign

  • ContentHouse, Orlen Paczka
  • DentsuX
  • SalesTube, Value Media

The most effective omni-channel campaign

  • Almette, Value Media, SalesTube
  • LOT
  • Performics, OBI Polska, Performance Media

The most effective retail campaign

  • Awin, Halfprice
  • Performics, Obi Polska, Performance Media, Zenith Poland
  • Savicki

B2B campaign of the year

  • ContentHouse & Orlen Paczka
  • Havas Media, Pracuj.pl
  • iCEA

B2C campaign of the year

  • eZebra, Cube Group
  • LOT
  • SalesTube, Value Media

Międzynarodowymi partnerami konkursu są:  Bulgarian e-Commerce Assosiation, Ecommerce Europe, Serpact.

Patroni medialni konkursu: My Company Polska, Komerso.pl, Marketing przy Kawie, SocialPress, Marketer+.

  • 1
Performance Marketing Diamonds EU 2024 – nominowani

Performance Marketing Diamonds EU 2024 – nominowani

25 kwietnia 2024

24 kwietnia 2024