Kampania platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard
  • 0
  • 2
17.04.2024

Kampania platformy GdzieJakiBiznes.com Mastercard

Nowe narzędzie Mastercard GdzieJakiBiznes.com powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Ma być odpowiedzią na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie ocenia lokalizacje, w których planowana działalność ma największe szanse powodzenia.

Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została na bazie:

  • zanonimizowanych danych o trendach zakupowych od Mastercard,
  • dodatkowych informacji dostarczonych przez partnerów programu; są to informacje o:
    • zagęszczeniu ruchu
    • poziomie natężenia hałasu w danej lokalizacji.

Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą zainteresowani przedsiębiorcy.

Dzięki analizom Mastercard użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują. Przykłady to:

  • piekarnia oraz barber,
  • sklep zoologiczny i drogeria,
  • księgarnia i jubiler.

Działając w sąsiedztwie, takie biznesy mogą liczyć na większą liczbę klientów. Ta wiedza może stanowić kolejną wskazówkę pomocną w wyborze lokalizacji, w której firma będzie miała większe szanse powodzenia.

– Chcieliśmy stworzyć platformę, która poprzez zidentyfikowanie komplementarnych biznesów w danej okolicy ułatwi wybór odpowiedniego miejsca dla nowego przedsięwzięcia. Dzięki temu potencjalni konkurenci staną się sprzymierzeńcami. Razem będą tworzyć synergię z korzyścią dla siebie i lokalnych społeczności. Wierzymy, że GdzieJakiBiznes.com przyczyni się do ożywienia pustych przestrzeni handlowych i usługowych – mówi Bartosz Jeglejewski, creative director w McCann.

Platforma prezentuje wyniki będące rezultatem zaawansowanej analizy danych z różnych źródeł

Wskazuje nie tylko potencjał danego biznesu w określonej lokalizacji, ale także charakterystykę otoczenia, w tym dane dotyczące:

  • dostępności komunikacji miejskiej,
  • terenów zielonych,
  • liczby placówek edukacyjnych w okolicy.

Orange Polska dostarcza statystyki oparte na zanonimizowanych danych z sieci mobilnej, które są źródłem wiedzy o natężeniu ruchu miejskiego.

Wyniki prezentowane są dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych.

Platforma wykorzystuje informacje na temat trendów w wydatkach konsumenckich. Są one agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych, stosowanymi przez Mastercard.

Narzędzie powstało we współpracy z agencjami:

  • McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji,
  • Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance.

Materiały do kampanii zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a nad realizacją spotów czuwał Tomasz Okulicz. Pierwsza odsłona kampanii obejmuje komunikację display, działania w social media i DOOH. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications.

  • 2
Rusza platforma GdzieJakiBiznes.com

Rusza platforma GdzieJakiBiznes.com

Rusza platforma GdzieJakiBiznes.com

17 kwietnia 2024

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Schiessl Polska rusza z kampanią video na klimatyzatory i pompy ciepła Hisense – „Hisense – Twój naturalny wybór”

Branża HVAC&R z pewnością nie widziała jeszcze takiego contentu! Schiessl Polska startuje z kampanią video, dotyczącą klimatyzatorów i pomp ciepła Hisense – „Hisense – Twój naturalny wybór”. Seria filmów, przybliżająca urządzenia, będzie cennym źródłem wiedzy zarówno dla instalatorów z branży HVAC&R, jak i użytkowników końcowych.