1 1 0 11.03.2025„Mniej kalorii, więcej przyjemności” – kampania dżemów ŁowiczNowa kampania niskokalorycznych dżemów marki Łowicz pokazuje wewnętrzną walkę między tym co niskokaloryczne a tym, co pełne intensywnego smaku i przyjemności.
1 2 0 11.03.2025Kleszczowe zapalenie mózgu zagraża wszystkim – kampania PfizeraCelem nowej odsłony kampanii edukacyjnej jest wzrost świadomości społecznej związanej z zagrożeniem kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania obejmują 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne.
3 1 0 11.03.2025Platforma nieruchomości kpi ze stylu życia na amerykańskich przedmieściachSeria spotów platformy StreetEasy zachęca nowojorczyków do kupna domu. W humorystyczny sposób pokazuje atrakcyjność miasta poprzez opozycję do nudnego życia na przedmieściach.
1 1 0 11.03.2025„Jak owoc, to mus” – ruszyła kampania TymbarkuTymbark rozpoczął humorystyczną kampanię „Jak owoc, to mus”. Ma ona przekonywać, że musy tej marki to produkty o prostym składzie, w których znajdują się tylko owoce.
1 4 0 10.03.2025„Pożyczanie mamy w jednym palcu” – twierdzi w kampanii Smartney Grupa Oney7 marca Smartney Grupa Oney wystartowała z telewizyjną kampanią wizerunkowo-sprzedażową „Pożyczka w jednym palcu”. Reklamuje proste i szybkie pożyczanie nawet większych kwot. Kampania jest jednym z elementów nowej strategii firmy, która zwraca się do nowej grupy docelowej klientów.
1 1 0 10.03.2025Kampania „We Did It In Poland” ma wzmocnić wizerunek Polski w UEKampania „We Did It In Poland” ma na celu wzbudzanie dumy narodowej poprzez edukację na temat polskich osiągnięć. 25 proc. Polaków nie jest w stanie wskazać żadnego aspektu, którym Polska mogłaby się poszczycić.
0 1 0 10.03.2025„Cash Empire Tycoon” – PKO BP uruchomił grę w FortniteGra „Cash Empire Tycoon” ma charakter strategiczny. Grający zdobywa fundusze, zarządza budżetem i buduje bazę. Sezon będzie trwał 2 miesiące.
1 2 0 10.03.2025Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Z małą pomocą Rankomatu”Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych agentów serwisu. Nowa strategia komunikacji pokazuje, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem.
0 4 0 10.03.2025Lekkoatletka Anastazja Kuś ambasadorką marki LenovoLenovo rozpoczęło współpracę z Anastazją Kuś, sprinterką młodego pokolenia. Olimpijka została ambasadorką serii Yoga, w tym tabletów Yoga Tab Plus.
0 1 0 10.03.2025Group One mierzy lukę płacową między kobietami i mężczyznami we wszystkich swoich agencjachWyprzedzając o kilka lat nadchodzące dyrektywy unijne, niezależna grupa marketingowa Group One zmierzyła swój poziom luki płacowej. Wynik 0,6% skorygowanej luki wskazuje, że dysproporcje w wynagrodzeniach ze względu na płeć nie występują w tej organizacji.