Espresso

12 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2021

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanie

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.

11 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2021

Usługa Kup teraz, zapłać później buduje zaufanie konsumentów do e-sklepów – wynika z badania Klarny

Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Mimo to konsumenci wciąż najczęściej proszeni są o zapłatę z góry za zakupy online, co stwarza bariery dla kupujących – wynika z badania Klarny. 69% Polaków twierdzi, że miałoby większe zaufanie do sprzedawców, gdyby ci oferowali opcję Kup teraz, zapłać później (BNPL). Podobna liczba respondentów (62%) deklaruje, że dzięki dostępowi do takiej opcji płatności szybciej powtórzyłaby zakupy u danego sprzedawcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2021

Raport „e-Commerce w regionach Polski”: sklepów internetowych najszybciej przybywa na Podlasiu

Według danych z KRS polski rynek e-commerce najdynamiczniej rozwijał się wcale nie w czasie pandemii, ale w 2019 r. Liczba zarejestrowanych sklepów internetowych wzrosła wtedy o 26,5 proc. Obecnie najszybciej przybywa ich w województwie podlaskim – na koniec września 2021 było ich o 22 proc. więcej niż w grudniu 2020 r. Jednak tempo rozwoju rynku to nie wszystko. 80 proc. wszystkich e-sklepów w Polsce ma kłopoty finansowe.

8 października 2021

Poprzednie Następne