5 8 0 0 0 23.06.2022Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni22 czerwca odbył się finał 9. edycji konkursu Papaya Young Creators. Podczas wydarzenia ogłoszono zwycięzców konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne.
0 1 0 0 0 22.06.2022Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji i promują potencjał regionu billboardami 3DSamorząd województwa warmińsko-mazurskiego wystartował z kampanią outdoorową ukazującą przyrodnicze i inwestycyjne walory regionu. Billboardy przypominające gigantyczne puzzle z hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja” pojawiły się w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie i Łodzi.
0 1 0 0 0 22.06.2022Oczekujemy zrównoważonego biznesu. Chce go ponad 70 proc. Polaków w badaniu GfKTrzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood” opracowanego przez firmę badawczą GfK. Wzrost znaczenia zielonych trendów sprawia, że coraz częściej korzystamy także z innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań, takich jak np. automaty paczkowe. Chętniej sięgamy też po ekologiczne produkty. W tym przypadku istotną barierą są jednak wciąż zbyt wysokie ceny tego rodzaju artykułów.
1 5 0 0 0 22.06.2022Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”Z początkiem maja Tier Mobility rozpoczął w Polsce kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Jej najnowszą odsłonę stanowi ekologiczny mural marki przedstawiający jednego z bohaterów działań – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. Praca została wykonana farbami oczyszczającymi powietrze. Fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.
0 1 0 0 0 22.06.2022mBank wybrał Imagine NationPrzetarg mBanku na ramową obsługę eventową wygrała agencja event & field marketingowa Imagine Nation. Współpraca potrwa przez kolejne 3 lata.
0 2 0 0 0 22.06.2022Rockstar rozpoczął kampanię na SpotifyMarka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Działania potrwają do września.
0 1 0 0 0 22.06.2022Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarówMark Zuckerberg ogłosił, że Meta wejdzie na rynek odzieży wirtualnej, przeznaczonej dla awatarów w metawersum. Sklep będzie nazywał się Meta Avatars Store i zaoferuje cyfrowe ubrania Balenciagi, Prady i Thoma Browne’a.
0 4 0 0 0 22.06.2022„Go with the Flow” – podsumowanie konferencji Brains AttackPoczątkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack. Tematem pierwszej edycji było projektowanie doświadczeń klientów w e-commerce.
1 2 0 0 0 21.06.2022Nowe logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023Na rok przed rozpoczęciem Igrzysk Europejskich zaprezentowano logotyp wydarzenia.
0 3 0 0 0 21.06.2022„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnieRynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.