Audika i mural z miernikiem hałasu - Marketing przy Kawie
Mural marki Audika na rzecz świadomości zagrożenia hałasem
  • 1
  • 1
25.04.2024

Mural marki Audika na rzecz świadomości zagrożenia hałasem

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem (25 kwietnia) Centra Słuchu Audika zrealizowały mural z miernikiem hałasu. Kreacja w centralnej części Warszawy ma zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 kwietnia 2024