Zintegrowana kampania marki Tarczyński Naturalnie
  • 1
  • 2
18.11.2020

Zintegrowana kampania marki Tarczyński Naturalnie

We wrześniu wystartowała największa w roku 2020 zintegrowana kampania reklamowa marki wędlin Tarczyński. Komunikacja buduje świadomość produktów z linii Naturalnie jako najlepszego sposobu na pożywne, naturalne śniadanie.

Na potrzeby kampanii stworzono platformę NaturalnePoranki.pl. W jej ramach Tomasz Jakubiak, kucharz oraz krytyk kulinarny prezentuje autorskie przepisy na śniadania inspirowane produktami Tarczyński Naturalnie. Zaprasza też na degustacje znanych influencerów i zdradza swoje sposoby na udane gotowanie.

Z firmą Tarczyński łączy mnie jedna ważna rzecz – naturalność. Mam przezwisko w telewizji „naturszczyk”, czyli ten, co zawsze jest naturalny. To słowo klucz naszej kampanii. Chcemy pokazać, jak wielką rolę przywiązujemy do prostego, naturalnego składu. I zainspirować ludzi do komponowania naturalnych posiłków – mówi Jakubiak.

Częścią kampanii były również telewizyjne, plenerowe transmisje na żywo w programie „Pytanie na śniadanie” z udziałem Tomasza Jakubiaka i zaproszonych gości. Nadawano je z Sokołowa, Doliny Baryczy, zamku Czocha oraz wrocławskiego Stadionu Olimpijskiego – domu Panthers Wrocław, czyli klubu futbolu amerykańskiego, którego sponsorem jest marka Tarczyński.

Za koncepcję i scenariusz wejść, zaproszenie i zakontraktowanie gości, logistykę i organizację planu zdjęciowego oraz koordynację i produkcję we współpracy z redakcją programu odpowiadała agencja KHS. Ona zajmuje się także działaniami w obszarze social media oraz kreacjami i mediami do platformy NaturalnePoranki.pl.

Zintegrowana kampania marki Tarczyński Naturalnie potrwa do połowy grudnia. Obejmuje telewizję, media społecznościowe, digital marketing, działania PR oraz publikacje w prasie handlowej.

  • 2
Zintegrowana kampania marki Tarczyński Naturalnie

Zintegrowana kampania marki Tarczyński Naturalnie

18 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Unilever stawia na produkty roślinne i ogłasza inicjatywę Future Foods

Unilever rusza z inicjatywą Future Foods. Jej celem jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale i dla planety, na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produkcji żywności i łańcucha dostaw na środowisko. Koncern w ciągu najbliższych 5–7 lat planuje osiągnięcie sprzedaży roślinnych alternatyw mięsa i nabiału na poziomie 1 mld euro.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. według firmy Kantar

W ciągu dosłownie kilku miesięcy byliśmy świadkami ewolucji mediów, która w innych warunkach musiałaby potrwać całą dekadę. W trakcie roku 2020 wzrosła konsumpcja mediów w domach, natomiast spadł poziom optymizmu konsumenckiego i wydatki na reklamę. Raport firmy Kantar na temat trendów i prognoz dla rynku mediów na najbliższy rok wskazuje, które zachowania odbiorców mają szansę się utrzymać i jak będzie kształtować się dynamika całej branży.