Piotr Gąsowski w kampanii OLX „Kandydaci nie do wzięcia”
  • 2
  • 5
11.09.2020

Piotr Gąsowski w kampanii OLX „Kandydaci nie do wzięcia”

Serwis OLX bierze na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie i promuje swoje nowe narzędzie. O problemie marka opowiada śpiewająco w kampanii „Kandydaci nie do wzięcia” z udziałem aktora, artysty kabaretowego i prezentera telewizyjnego Piotra Gąsowskiego.

„Weź mnie, bo jestem w formie, sam nie wiem, co mam w CV! Choć łżę, to ciągle w normie, prezesem byłem, mówię ci!” – śpiewa na melodię znanego utworu jeden z bohaterów kampanii. Na scenę wirtualnego show wprowadza go sam Piotr Gąsowski, pytając retorycznie, czy można upaść niżej.

To pierwszy z sześciu odcinków kampanii OLX, która formułą przypomina muzyczne talent show. Dowiadujemy się z niego, że kandydat Damian w swoim CV przypisał sobie górnolotnie rolę CEO we własnej, jednoosobowej firmie, która w dodatku upadła po miesiącu. Niezrażony wyśpiewuje o kolejnych wpadkach.

W następnych odcinkach gospodarz show wypunktuje najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę. Pojawi się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do CV zbyt osobistych zdjęć i absolutnie niepoważne rozmowy o zarobkach. Wszystko to śpiewająco i z melodią przebojów.

Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie. Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób – wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Pomocnym rozwiązaniem ma być utworzenie profilu kandydata za pomocą nowego narzędzia oferowanego przez OLX. Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć w Internecie, w kanałach social media marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa skierowana do pracodawców. Koncepcję przygotowała agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25.

  • 5
Piotr Gąsowski

Piotr Gąsowski prowadzi muzyczne talent show OLX

11 września 2020

10 września 2020