Piotr Gąsowski w roli baletnicy w kampanii gry „Pictionary Air” firmy Mattel
  • 2
  • 3
18.11.2020

Piotr Gąsowski w roli baletnicy w kampanii gry „Pictionary Air” firmy Mattel

W mediach społecznościowych pojawiły się spoty promujące grę „Pictionary Air”. Występuje w nich Piotr Gąsowski.

Artysta kabaretowy na potrzeby kampanii wcielił się w rolę prowadzącego oraz uczestników show o tej samej nazwie. Kreacje w konwencji teleturnieju mają przypominać kultowy format telewizyjny z udziałem gwiazd oraz Piotrem Gąsowskim w roli prowadzącego. Zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury.

Aktor jako zawodnik reprezentujący swoją drużynę, w której członków również się wciela, przedstawia własną interpretację haseł z różnych kategorii. Robi to za pomocą interaktywnego pisaka Pictionary Air. Mierzy się z rysowaniem m.in. hamburgera, ducha i baletnicy. Następnie entuzjastycznie gestykuluje, aby pomóc drużynie odgadnąć wylosowane hasło.

Kampania rozpoczęła się w listopadzie. Obejmuje działania w Internecie – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. „Pictionary Air”, czyli gra z portfolio Gry Mattel, to nowoczesne kalambury dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. W grze nie używa się kartek i długopisów. Potrzebny jest interaktywny pisak, urządzenie mobilne i aplikacja dostępna w Google Play i App Store.

  • Kreacja i realizacja kampanii: Coollective
  • Produkcja wideo: Lemon Sniff
  • 3
Piotr Gąsowski w roli baletnicy gra w kalambury

Piotr Gąsowski w roli baletnicy gra w kalambury

18 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. według firmy Kantar

W ciągu dosłownie kilku miesięcy byliśmy świadkami ewolucji mediów, która w innych warunkach musiałaby potrwać całą dekadę. W trakcie roku 2020 wzrosła konsumpcja mediów w domach, natomiast spadł poziom optymizmu konsumenckiego i wydatki na reklamę. Raport firmy Kantar na temat trendów i prognoz dla rynku mediów na najbliższy rok wskazuje, które zachowania odbiorców mają szansę się utrzymać i jak będzie kształtować się dynamika całej branży.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Raport „Global Marketing Trends 2021” Deloitte

W czasie pandemii Covid-19 działy marketingu powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się zmieniającym się nawykom i potrzebom klientów. Jak zauważają eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Marketing Trends 2021”, 58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała ofertę tak, żeby lepiej zareagować na skutki pandemii. Zdaniem ekspertów to właśnie zwinność pozwoli organizacjom na lepsze funkcjonowanie w czasie kryzysu.