0 1 0 17.06.2021Wyniki badania wynagrodzeń oraz stawek godzinowych w branży PR 2021Związek Firm Public Relations ogłosił wyniki badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi konsultantów w firmach z sektora PR. W tegorocznej edycji badania wynagrodzeń udział wzięło 26 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR.
0 1 0 17.06.2021Henkel rozszerza współpracę z agencją Big PicturePo realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil („Pralnie społecznie odpowiedzialne”) firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania. Rozszerzyła tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.
0 1 0 17.06.2021Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastikuLidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.
1 2 0 16.06.2021 Aktualizacja: 16:0030.06.2021Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie BlikiemPo rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.
0 3 0 16.06.2021Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych15 czerwca, przed meczem Portugalii z Węgrami w trwających rozgrywkach UEFA Euro 2020, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, odstawił z widocznego miejsca na stole dwie znajdujące się tam butelki coca-coli. Ustawił w to miejsce wodę mineralną, zachęcając: „Pijcie wodę!”. Gdy na konferencji po meczu Francji z Niemcami pojawił się Paul Pogba, pod stolikiem wylądowała butelka piwa Heineken.
3 1 0 16.06.2021Szczęśliwe kury od Lubelli gwiazdami YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2021W maju zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której pierwsze skrzypce grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.
0 2 1 16.06.2021KitKat w wersji wegańskiej wkrótce w PolsceWegańska wersja batona KitKat wchodzi równolegle na 6 rynków. Obok Polski nowość będzie dostępna w sklepach Estonii, Litwy, Łotwy, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Wkrótce dołączą do nich kolejne kraje, w tym Australia i Brazylia.
1 1 0 16.06.2021Polacy boją się włamania na konto na Facebooku. Wyniki badaniaWłamanie na konto to problem dotykający nie tylko osoby publiczne. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Facebooka wynika, że włamania na konto w mediach społecznościowych obawia się zdecydowana większość Polaków (78%). Mimo tego tylko 30% użytkowników zabezpiecza konto za pomocą uwierzytelniania dwuskładnikowego.
1 1 0 16.06.2021Coś ciepłego to więcej niż posiłek – kampania dania na ciepło LubelliO tym, że ważny jest ciepły posiłek w ciągu dnia, wie chyba każdy. „Zjedz coś ciepłego” to także wyraz troski o najbliższych. W kampanii nowego produktu Lubella Danie na Ciepło marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek.
0 1 0 16.06.2021UOKiK chce zakazu sprzedaży wyrobów medycznych poza lokalem firmyZakaz sprzedaży wyrobów medycznych poza lokalem firmy i przyjmowania płatności przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – to niektóre propozycje legislacyjne prezesa UOKiK. Projekt zmian został wpisany do wykazu prac legislacyjnych Rady Ministrów.