Różowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusa - Marketing przy Kawie
Różowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusaRóżowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusaRóżowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusaRóżowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusa
Rak piersi pozostaje palącym tematem! Koronawirus tego nie zmienia (fot. Pixabay)

Różowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusa

Różowy kryzys. Rak piersi w cieniu koronawirusa
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Gdy media i służby skupiają się na walce z koronawirusem, pacjenci cierpiący na inne choroby zostają na drugim planie. O tegorocznym Dniu Zdrowia Piersi nie mówiło się wystarczająco dużo. W cieniu pozostaje też cały Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Tymczasem ten nowotwór to największy problem onkologiczny w krajach rozwiniętych.

Liczba zachorowań na raka piersi rośnie w Polsce z roku na rok. Rośnie też – co powinno dać do myślenia – liczba zgonów. Podczas gdy płuca czy szyjkę macicy nowotwór dotyka w mniej niż 10 proc. przypadków, piersi atakowane są nawet w 23 proc. sytuacji. Ryzyko zachorowania rośnie wraz z wiekiem. Ponad połowę przypadków diagnozuje się między 50.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to