„Otchłań” – rusza kampania społeczna na temat dziecięcej transplantologii
  • 1
  • 1
18.11.2020

„Otchłań” – rusza kampania społeczna na temat dziecięcej transplantologii

Fundacja „Serce Anielki” nawołuje Polaków do wsparcia polskiej transplantologii dziecięcej, która ze względu na trudną sytuację w służbie zdrowia znalazła się w bardzo krytycznym momencie. Organizacja rozpoczęła kampanię zatytułowaną „Otchłań”.

Tylko w ciągu ostatniego roku czas oczekiwania na przeszczep pediatryczny wydłużył się w Polsce z 300 do ponad 500 dni*. W porównaniu z Hiszpanią jest on 4 razy dłuższy. Według raportu Organización Nacional de Trasplantes** Polska jest jednym z państw z najmniejszą liczbą takich transplantacji. Dla chorych dzieci to wyrok śmierci, a temat ich dramatycznej sytuacji w dyskusjach o zdrowiu jest pomijany.

Fundacja „Serce Anielki” stara się to zmienić i nagłośnić ten temat. Spot „Otchłań” pokazuje, z czym wiąże się utrata szansy na transplantację. Jest on głównym elementem kampanii o tym samym tytule.

Spot dotyczy donacji i transplantacji narządów dziecięcych. Jego celem jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w tych kwestiach, a co za tym idzie ratowanie życia.  Temat jest wyjątkowo trudny, bo przecież aby zgodzić się na oddanie narządów swojego dziecka, musisz najpierw je stracić… Niestety, to dla wielu dzieci jedyny ratunek, a zbyt długi czas oczekiwania na zbawienny organ bardzo często kończy ich życia – wyjaśnia Tomasz Chrapusta, reżyser.

Ogólnopolska kampania od początku była misją Jadwigi Hermanowicz, założycielki fundacji „Serce Anielki”. Organizacja powstała po jej tragicznych doświadczeniach. W 2017 r. w wyniku braku dawcy zmarła Anielka, jej 19-miesięczna córka. Od tamtej pory Jadwiga Hermanowicz aktywnie działa na rzecz zwiększenia świadomości przeszczepów pediatrycznych w różnych środowiskach.

„Otchłań” powstała z jej inicjatywy i dzięki zaangażowaniu Dynamo Group: Dynamo Film i studia postprodukcyjnego Delapost oraz reżysera Tomasza Chrapusty. W produkcję spotu realizowaną pro bono zaangażowanych było ponad 90 twórców i specjalistów. Spot emitowany jest w kanałach TVP, TVN oraz na platformach internetowych partnerów kampanii. Fundacja zapowiada dalsze działania na rzecz dzieci oczekujących na przeszczep i ich rodziców.

* Poltransplant Biuletyn Informacyjny z roku 2020: www.poltransplant.pl
** Raport Organización Nacional de Trasplantes za rok 2019, www.ont.es

  • 1
kampania społeczna na temat dziecięcej transplantologii

Kampania społeczna na temat dziecięcej transplantologii

18 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Unilever stawia na produkty roślinne i ogłasza inicjatywę Future Foods

Unilever rusza z inicjatywą Future Foods. Jej celem jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale i dla planety, na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produkcji żywności i łańcucha dostaw na środowisko. Koncern w ciągu najbliższych 5–7 lat planuje osiągnięcie sprzedaży roślinnych alternatyw mięsa i nabiału na poziomie 1 mld euro.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Abonenci powracający jak bumerang, e-handel w sieciach społecznościowych i wszechobecna analityka – te strategie będą kształtować krajobraz rynku mediów w 2021 r. według firmy Kantar

W ciągu dosłownie kilku miesięcy byliśmy świadkami ewolucji mediów, która w innych warunkach musiałaby potrwać całą dekadę. W trakcie roku 2020 wzrosła konsumpcja mediów w domach, natomiast spadł poziom optymizmu konsumenckiego i wydatki na reklamę. Raport firmy Kantar na temat trendów i prognoz dla rynku mediów na najbliższy rok wskazuje, które zachowania odbiorców mają szansę się utrzymać i jak będzie kształtować się dynamika całej branży.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Raport „Global Marketing Trends 2021” Deloitte

W czasie pandemii Covid-19 działy marketingu powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się zmieniającym się nawykom i potrzebom klientów. Jak zauważają eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Marketing Trends 2021”, 58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała ofertę tak, żeby lepiej zareagować na skutki pandemii. Zdaniem ekspertów to właśnie zwinność pozwoli organizacjom na lepsze funkcjonowanie w czasie kryzysu.