- 1
- 1
„Zdrap Party” – najnowsza kampania zdrapek Lotto
W marcu Totalizator Sportowy (Lotto) startuje z kampanią zdrapek „Zdrap Party”. Działania kieruje do szerokiego grona odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem Generacji Z.
Kampania „Zdrap Party” potrwa przez cały marzec. Będzie promowała kategorię zdrapek oraz wspierała wprowadzane w tym samym czasie nowości. Kampania prowadzona jest dwutorowo: w telewizji, radiu, prasie i OOH. Kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a w internecie i mediach społecznościowych do Generacji Z.
Kampania przedstawia zdrapki jako trend i atrakcyjny element lifestyle’owy
Przekaz zachęca do wspólnego drapania zdrapek. W koncepcji kreatywnej pokazano różne sytuacje z życia:
- nauka do sesji w akademiku,
- spotkanie młodych na schodkach czy w skateparku,
- spotkanie rodzinne na grillu,
- urodziny na domówce.
Komunikacja skierowana do szerokiej grupy 29+ będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, radia, prasy i nośników OOH. Zaplanowano także działania ambientowe (kina i radiowęzły w galeriach handlowych). Na potrzeby tej części kampanii wyprodukowano spot 30-sekudowy oraz skrót do 15 sekund i dodatkowy spot 15-sekundowy, pt. „Akademik”.
Spoty TVC mają głownie charakter wizerunkowy
Eksponują takie atrybuty zdrapek, jak natychmiastowy wynik gry i częste wygrane oraz zabawę z dreszczykiem emocji. Natomiast w sześciu 15-sekundowych spotach radiowych prezentowane są poszczególne zdrapki debiutujące w marcu. Przygotowano też layouty do kampanii OOH oraz animację 2D przeznaczoną do emisji na ekranach LED w przestrzeni miejskiej.
Komunikacja dla grupy 18–29 lat będzie prowadzona głównie z wykorzystaniem kanałów internetowych i social mediów. Głównym celem jest budowanie świadomości i zaangażowania wśród młodszej grupy potencjalnych graczy.
W planach jest komunikacja wizerunkowa całej kategorii zdrapek, jak i wspieranie poszczególnych debiutów. Filarem komunikacji online będą social media. Oprócz standardowej komunikacji na kanałach własnych marki zaplanowano konkurs z nagrodami, realizowany na Facebooku i Instagramie na profilach marki Lotto.
Kampanię „Zdrap Party” wesprą wysokozasięgowi influencerzy
Oprócz promocji zdrapek na swoich profilach w mediach społecznościowych będą zachęcać do uczestnictwa w konkursie. Harmonogram publikacji postów będzie spójny z publikacjami influencerów. Kampania digital obejmuje reklamy display, wideo, mailingi, formaty mobilne i rich media.
Na potrzeby własnych kanałów – Facebooka i Instagrama – opracowano różnorodne formaty. Promują one debiutujące w czasie kampanii zdrapki. Równolegle inspirują do #ZdrapParty, ponadto komunikują konkurs. Współpracujący z marką influencerzy poprowadzą działania angażująco-zasięgowe. Ich zadaniem jest budowanie świadomości o zdrapkach oraz zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.
Od 9 do 31 marca w mediach społecznościowych prowadzony będzie konkurs
Jego celem jest zbudowanie zaangażowania wśród młodej grupy docelowej. Prace będzie można zgłosić w formie komentarza pod postem konkursowym na FB oraz w formie reelsa lub zdjęcia na własnym profilu na Instagramie z odpowiednimi oznaczeniami i hasztagami.
Zadaniem konkursowym jest pokazanie, jak można się dobrze bawić w towarzystwie przyjaciół i zdrapek.
Kampanię przygotowały:
- agencja reklamowa Red 8 Advertising – kreacja,
- Promo Agency – działania w internecie.
Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego – Departament Marketingu.
- 1