W ciągu kilku następnych lat pokolenie Z stanie się główną rynkową siłą nabywczą. O jego uwagę warto walczyć już teraz. Przywiązanie i zaufanie zetek do konkretnych marek może być atutem w przyszłości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mówiło się, że dzieci i ryby głosu nie mają. Tymczasem Gen Z już teraz dochodzi do głosu. To prawda, że duża część jej reprezentantów wejście w dorosłość ma dopiero przed sobą. Mimo to wysokość deklarowanych przez nich wydatków tylko nieznacznie różni się od tych przypisywanych milenialsom – ludziom w dużej mierze już aktywnym zawodowo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.