Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?
Mówić do Gen Z zgodnie z jej wartościami (kadr ze spotu RocketJobs.pl)

Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?

Marka a Gen Z. Co jest kluczem do skutecznej komunikacji z młodymi odbiorcami?
Mateusz Mudry

Mateusz Mudry

-

finance content writer, Cube Group

Mateusz Mudry

Mateusz Mudry

finance content writer
Cube Group

Od 2018 r. zajmuje się w agencji tworzeniem tekstów finansowych na podstawie badań rynku, raportów i analiz. Do tej pory współpracował z takimi klientami, jak mBank, PayU, Wonga, Credit Agricole, Provident, mtu24 czy Santander Consumer Bank.

W ciągu kilku następnych lat pokolenie Z stanie się główną rynkową siłą nabywczą. O jego uwagę warto walczyć już teraz. Przywiązanie i zaufanie zetek do konkretnych marek może być atutem w przyszłości.

Mówiło się, że dzieci i ryby głosu nie mają. Tymczasem Gen Z już teraz dochodzi do głosu. To prawda, że duża część jej reprezentantów wejście w dorosłość ma dopiero przed sobą. Mimo to wysokość deklarowanych przez nich wydatków tylko nieznacznie różni się od tych przypisywanych milenialsom – ludziom w dużej mierze już aktywnym zawodowo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja