- 0
- 1
„Together we…” – globalna kampania Sephory z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Sephora rozpoczyna kampanię „Together We…”, składającą się z szeregu działań celebrujących siłę społeczności kobiet. W Polsce przedstawi historie Heleny Norowicz, Aleksandry Cedro, Izabeli Zabielskiej oraz swoich pracowniczek.
We współczesnym świecie prawa kobiet często wciąż nie są respektowane. Chcąc wspierać kobiecą społeczność i okazać jej swoją solidarność, marka przedstawi historie inspirujących kobiet. Podzieli się m.in. opowieściami założycielek uznanych marek kosmetycznych, pracowników i partnerów. Na różnych płaszczyznach reprezentują oni zbiorową siłę i wsparcie dla idei równości.
Swoimi historiami podzielą się m.in.:
- Miranda Kerr, założycielka marki Kora Organics,
- Jen Atkin reprezentująca markę Ouai,
- Tiffany Mastersons – założycielka marki Drunk Elephant.
W Polsce do udziału w kampanii digital Sephora zaprosiła:
- Judytę i Ewę – pracownice Sephory, ekspertki prowadzące m.in. działania na rzecz wspierania kobiet w firmie,
- Helenę Norowicz – aktorkę, która udowadnia swoimi działaniami, że piękno nie ma wieku, ambasadorkę Fundacji Zaczyn,
- Aleksandrę Cedro (@aleksandracedro) oraz Izabelę Zabielską (@izabela_zabielska) – znane z aktywności w social mediach na rzecz samoakceptacji kobiet.
Z okazji 8 marca Sephora rozwija także na całym świecie program warsztatów Classes for Confidence
Ich celem jest budowanie pewności siebie. Skierowane są do kobiet w trudnych sytuacjach życiowych. Inicjatywa ta rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a w 2018 r. zadebiutowała w Europie i na Bliskim Wschodzie. W tym roku rozwinięta zostanie globalnie, na 24 rynkach, w tym w Azji i Singapurze, Tajlandii, Malezji czy Australii.
Classes for Confidence to zamknięte spotkania przygotowywane we współpracy z organizacjami non-profit. Zadaniem jest wsparcie:
- różnorodnych, nieuprzywilejowanych społeczności,
- ludzi w trudnych sytuacjach życiowych, jak np. walka z nowotworem czy poszukiwanie pracy w trudnych momentach życia,
- osób będących w procesie zmiany płci.
Podczas warsztatów uczestniczki mogą nauczyć się m.in. różnorodnych technik makijażowych, by wzmocnić poczucie pewności siebie i samoakceptacji. Od początku programu wsparciem warsztatowym objęto ponad 1200 osób,podczas ponad 100 lekcji w Europie i na Bliskim Wschodzie. Dwanaście tysięcy osób wzięło udział w prawie 3 tys. spotkań w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
W Polsce Classes for Confidence wspierane są przez:
- Sukces Pisany Szminką,
- Zaczyn,
- Stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii.
W spotkaniach uczestniczyło dotąd ponad 100 osób. Tegoroczne, dwugodzinne spotkania dla pań odbędą się 7–10 marca w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Krakowie. Podczas sesji uczestniczki spotkają się z ekspertkami programu fundacji SPS – Sukces To Ja. Wezmą też udział w warsztacie pielęgnacyjno-makijażowym prowadzonym przez ekspertki marki.
7 marca odbędzie się otwarte spotkanie – live dla pań z ekspertami Fundacji:
- Katarzyną Malinowską (coach i trenerką umiejętności miękkich),
- Joanną Rek-Faber (mentorką i ekspertką psychologii pozytywnej) – Confidence Booster.
- 1