Toksyczne porady z social mediów vs Dove - Marketing przy Kawie
Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki
  • 1
  • 1
29.04.2022

Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki

Nastolatki z USA spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych – pokazuje badanie przeprowadzone w ramach projektu Dove „Self-Esteem”. Dwie na 3 dziewczynki spędzają tam więcej czasu niż na rozmowie twarzą w twarz z przyjaciółmi. Ich feedy wypełniają m.in. porady kosmetyczne. Niestety, nie wszystkie są właściwe. Połowa dziewczyn twierdzi, że wyidealizowane treści dotyczące piękna w mediach społecznościowych wywołują niską samoocenę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 kwietnia 2022

28 kwietnia 2022