„Moda na Zdrapki” – kampania Lotto
  • 1
  • 1
9.10.2022

„Moda na Zdrapki” – kampania Lotto

Jesienią Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, w kampanii reklamowej stawia na Zdrapki. Zamierza zainteresować nimi głównie generację Z. Wykorzystuje do tego działania z influencerami i formaty internetowe.

Kampania potrwa przez cały październik i będzie prowadzona dwutorowo. Pierwsza płaszczyzna – „Moda na Zdrapki”, skierowana jest głównie do grupy 18–29-latków. Głównym założeniem kampanii jest nawiązanie do popularnej ostatnio mody na retro. Działania będą prowadzone przede wszystkim w internecie, w social mediach i na kanałach influencerów.

Druga płaszczyzna – „Drap i wygrywaj!” ma dotrzeć do szerokiego grona odbiorców (18–64 lata). Będzie widoczna w telewizji. W spocie wystąpi ambasador Totalizatora Sportowego, Robert Lewandowski.

„Moda na Zdrapki” wśród zetek i influencerów

Zdrapki przybliżą zetkom twórcy internetowi. Kilkunastu zaproszonych do współpracy influencerów przygotowało materiały wideo (reels), w którym prezentuje stylizacje modowe inspirowane Zdrapkami. Działania influencerów mają charakter angażująco-zasięgowy i w większości pojawiają się na ich kanałach.

Dla wzbudzenia zaangażowania młodej grupy docelowej przygotowano konkurs na Facebooku i Instagramie. Działa też landing page ModaNaZdrapki.pl. Służy do komunikacji debiutujących w październiku zdrapek oraz jest stroną konkursową. Ponadto część kampanii kierowana do młodszej grupy odbiorców promuje emisja spotów 30- i 15-sekundowych w wybranych stacjach radiowych. Są to spoty w trzech pakietach zrzeszających stacje radiowe. Emisja w dużej mierze odbywa się na mobilnych serwisach.

„Drap i wygrywaj!” z Robertem Lewandowskim

Szerokozasięgowa kampania kierowana do 18–64-latków, obecnych i potencjalnych użytkowników Zdrapek Lotto, wykorzystuje telewizję i nośniki OOH. Spoty 30- i 15-sekundowe nadają stacje ogólnopolskie i tematyczne (TVP SA i Polsat). Kampania OOH potrwa od 15 do 31 października. Efektywność działań zaplanowanych w tej części kampanii ma zapewnić wykorzystanie wizerunku Roberta Lewandowskiego. Najpopularniejszy polski sportowiec pojawia się w spocie telewizyjnym, a także na zdrapce „Wygrywamy!”, która zadebiutowała 6 października w punktach Lotto.

Kampanię przygotowały:

  • Leo Burnett – kreacja,
  • Get Hero – współpraca z influencerami,
  • Promo Agency – kampania internetowa,
  • Stor9 – formaty z Robertem Lewandowskim.

Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego – Departament Marketingu.

  • 1
„Moda na Zdrapki”

„Moda na Zdrapki” oraz „Drap i wygrywaj” – kampanie Lotto

8 października 2022

7 października 2022