Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa” - Marketing przy Kawie
Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”
  • 1
  • 2
25.11.2021

Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”

23% nastolatków jest obecnych w social media non stop, a 69% od kilkunastu do kilku razy w ciągu doby. W tym czasie są bombardowani setkami zdjęć i postów przedstawiających nierealistyczne ideały piękna. Co trzecia dziewczyna (33%) i co piąty chłopak (21%) czuję presję, by wyglądać lepiej. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje wyniki badań* i rusza z kampanią „Ciało nie określa”, pod hasłem „Moja wartość nie zależy od tego, jak wyglądam”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2021

Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

W październiku 2021 r. w ramach IAB Polska została założona grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa DOOH stanowi również platformę współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS.

24 listopada 2021