„Odwrócone selfie” – Dove zwraca uwagę na nierealne stereotypy piękna
  • 1
  • 1
23.04.2021

„Odwrócone selfie” – Dove zwraca uwagę na nierealne stereotypy piękna

Ponad 50% nastolatków twierdzi, że filtry w mediach społecznościowych to ich codzienność – alarmuje Dove. Marka rozpoczyna projekt „Piękno bez filtra”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arian

3 lata temu

"ankietowani przyznali, że gdyby zdjęcia w mediach społecznościowych w większym stopniu pokazywały, jak wyglądamy naprawdę na co dzień, czuliby się pewniej."

Kłamali.
Poprawialiby swoje, żeby wyglądać lepiej niż koledzy/koleżanki.

Równie dobrze można zabronić dzieciakom rewii mody w szkole, przynoszenia urządzeń elektronicznych do szkoły i zakazać przynoszenia kanapek, bo okażą się gorsze/lepsze od tych koleżanki czy kolegi.

Tak działa świat, że widząc lepszych od siebie, staramy się być lepsi. Filtry są tego objawem. Z wiekiem człowiek się uczy ich nie używać, bo zderzenie z rzeczywistością, np. w okolicznościach randkowych, może być bolesną lekcją.

23 kwietnia 2021

22 kwietnia 2021