Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru
  • 2
  • 2
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.

W połowie lipca ruszyła kampania Pru – nowa odsłona. Podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pokazuje, że firma podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny.

W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych ubezpieczyciel komunikuje, że chociaż Prudential zmienia się w Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje, oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne. Podkreśla, że zawsze robi więcej, aby dotrzymywać złożonych obietnic. Robi tak od początku swojego istnienia.

Przykładem tego ma być kontynuacja programu wypłaty świadczeń wynikających z przedwojennych polis. Ubezpieczyciel na swoim nowym serwisie internetowym uruchomił stronę dotyczącą poszukiwań spadkobierców przedwojennych klientów (pod adresem: www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/). Z taką właśnie narracją Prudential wrócił na polski rynek w 2014 r.

Nowe działania reklamowe zaplanowane są do końca roku i podzielone na kilka etapów. Obejmują emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie.

Kampania Pru prowadzona jest także na profilach marki w mediach społecznościowych oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Najnowsza odsłona kampanii reklamowej podkreśla wartości, którymi kierujemy się niezmiennie od ponad 170 lat. Każdą zawartą polisę traktujemy jako złożoną obietnicę, za którą stoi konkretny człowiek ze swoimi planami i marzeniami. Dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Prudential od lat wypłaca pieniądze spadkobiercom przedwojennych polis, tak i dziś firma pod nową marką Pru dotrzymuje swoich zobowiązań – mówi Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.

Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15- i 30-sekundowych. Wsparciem kampanii są działania PR.

  • 2
Kampania Pru – jak kiedyś Prudential Polska – z wątkiem przedwojennych polis

Kampania Pru – jak kiedyś Prudential Polska – z wątkiem przedwojennych polis

Kampania Pru – jak kiedyś Prudential Polska – z wątkiem przedwojennych polis

no to pru

3 tygodnie temu

Skrót nazwy powala. Za mojego dzieciństwa "prukać" oznaczało "puszczać bąki, pierdzieć", a "pruk" to był po prostu "bąk, pierd". Jak widać, godząc się na taką kreację, towarzystwo uwierzyło firmie reklamowej, że rozumie rynek.

 

22 lipca 2022

21 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
21.07.2022

Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach

88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.