Jakub Żulczyk zachęca do udziału w konkursie Wafli Familijnych
  • 3
  • 5
22.07.2022

Jakub Żulczyk zachęca do udziału w konkursie Wafli Familijnych

Wafle o smaku chałwowym są najlepszym sposobem pisarza Jakuba Żulczyka na pobudzenie weny i kreatywności. Marka przysłała mu więc 300 opakowań wafelków. Zorganizowała też konkurs #ZmieńTytułNaChałwę!. Zachęca w nim do przerabiania tytułów dzieł literackich i filmowych.

W maju firma Jutrzenka wycofała z rynku Wafle Familijne o smaku chałwowym. Pisarz Jakub Żulczyk umieścił wtedy wpis w mediach społecznościowych. Wezwał markę do złożenia wyjaśnień, pełen obawy o swoją wenę.

Słuchajcie będzie z tego beka na pół internetu ale pies to gonił, są rzeczy ważniejsze niż poważny wizerunek, poza tym jest to sprawa kluczowa dla mojej dalszej pracy pisarskiej, piszę o tym tutaj bo już nie mogę tego wytrzymać, czy ktoś wie do diabła dlaczego firma Jutrzenka wycofała chałwowy smak wafli Familijnych? Czy ktoś wie gdzie może jeszcze można je nabyć? Uprzedzam komentarze „napisz do nich”, firma jest na bakier z internetem, ostatni wpis na ich Facebooku jest z czasów gdy Tusk był premierem, a strona oficjalna nie działa. Aha to nie jest żadna współpraca ani krypto sponsoring, ale jeśli na rynek wrócą wafle chałwowe dzięki którym napisałem cztery ostatnie powieści i pierdyliard scenariuszy to w sumie jestem otwarty.

W odpowiedzi otrzymał zapas ponad 300 opakowań swojego ulubionego produktu.

Na facebookowym profilu marki w komentarzu pod konkursowym postem należy podać tytuł filmu lub książki, zamieniając jedno słowo na „chałwa”. Najlepsze pomysły zostaną zilustrowane i zgarną zestaw Wafli Familijnych. Na zwycięzców czeka także książka autorstwa Jakuba Żulczyka z autografem pisarza.

Jak podaje Newspoint, marka odnotowała od początku lipca ponad 350 wzmianek o Waflach Familijnych w internecie. Z tego prawie 300 miało miejsce po publikacji pisarza. Tej, w której poinformował on fanów o dostawie sporego zapasu wafelków od producenta (15 lipca). 88% dotychczasowego zasięgu odnotowane zostało w terminie 15–20 lipca. Akcja dotarła do ponad 1,4 mln internautów.

  • 5
Konkurs Wafli Familijnych, któremu początek dał Jakub Żulczyk i jego wpis

Konkurs Wafli Familijnych, któremu początek dał Jakub Żulczyk i jego wpis

Konkurs Wafli Familijnych, któremu początek dał Jakub Żulczyk i jego wpis
Jakub Żulczyk i zapas chałwowych Wafli Familijnych
Konkurs Wafli Familijnych, któremu początek dał Jakub Żulczyk i jego wpis
Konkurs Wafli Familijnych, któremu początek dał Jakub Żulczyk i jego wpis
 

22 lipca 2022

21 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2022

Obroty w centrach handlowych rosną. To w dużej mierze efekt inflacji

W maju 2022 obroty w centrach handlowych były o 22% wyższe niż w maju 2019. Najlepsze wyniki w podziale na kategorie notowały: żywność (+67%) i gastronomia (+34%). Bazą porównawczą był maj 2019. Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. Najszybciej w największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były o 29% wyższe niż w maju 2019. Duże obiekty (40–60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 18%, a średnie (20–40 tys. mkw. GLA) i najmniejsze (5–20 tys. mkw. GLA) o 15%. Odwiedzalność centrów handlowych w czerwcu 2022, mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była o 1,4% wyższa niż w czerwcu 2019.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2022

Polacy o systemie kaucyjnym opakowań wypowiadają się w superlatywach

88% Polaków deklaruje, że podoba im się pomysł wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Jednocześnie część z nich uzależnia korzystanie z takiego systemu od dwóch czynników – miejsca oddawania opakowań oraz opłacalności. Preferowaną formą zwrotów opakowań jest zwrot do automatów na opakowania. 35% respondentów obawia się, że ceny produktów w opakowaniach zwrotnych będą wyższe niż dotychczas – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.