Okruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracjąOkruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracjąOkruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracjąOkruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracją
Wiele elementów tej pięknej układanki trzeba przyjąć na wiarę (fot. Prudential)

Okruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracją

Okruchy wspólnej pamięci. Prudential wrócił na polski rynek z ciekawą narracją
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Zjawisko wypierania wspomnień osobistych przez wspomnienia zbiorowe wykorzystywane jest różnorako. Zarówno w kampanii społecznej przybliżającej młodzieży Powstanie Warszawskie, jak i przez firmę ubezpieczeniową obiecującą dotrzymanie obietnicy sprzed ponad pół wieku.

Ogłoszenie firmy Prudential poszukującej spadkobierców przedwojennych polis można było napotkać tej wiosny w ogólnopolskich dziennikach. Na wkadrowanym zdjęciu wieżowiec, którego konstrukcja oparła się ostrzałowi artyleryjskiemu w czasie II wojny światowej. Do dziś jest on charakterystycznym punktem w centrum Warszawy. Pod komunikatem motto: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się