Prestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii MercedesaPrestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii MercedesaPrestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii MercedesaPrestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii Mercedesa

Prestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii Mercedesa

Prestiż pisarza czy zwykły obciach? Twardoch w kampanii Mercedesa
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Szczepan Twardoch został ambasadorem marki Mercedes-Benz. Pochwalił się tym na swoim facebookowym profilu. W Internecie zawrzało – właściwie dlaczego?

Twardoch jest autorem nagradzanej „Morfiny”, kilku mniej znanych powieści oraz opowiadań. 3 lipca poinformował, że został ambasadorem marki Mercedes-Benz i w ramach umowy będzie poruszał się nowym modelem CLS.

Nie szczędzono mu gratulacji. Inny znany polski pisarz, Jakub Żulczyk napisał pod zdjęciem: „Rozwaliłeś etos dziada, któremu można zapłacić byle co i pięć miesięcy po terminie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się