Tinder i Grindr w kampanii książki o randkach i związkach
  • 0
  • 6
18.07.2022

Tinder i Grindr w kampanii książki o randkach i związkach

„Dyskoteki, chłopaki i ogólnie takie takie” to książka o randkach, związkach i seksie. Wydana nakładem wydawnictwa Znak, miała premierę 29 czerwca. Bazuje na podkaście autorów: Piotra Grabarczyka i Irene Salamon. W promocji tytułu wykorzystano popularne portale randkowe.

Na potrzeby promocji Piotr Grabarczyk (Grabari) stworzył swój profil w aplikacjach randkowych Tinder i Grindr. Wraz z wydawnictwem wygenerował kod zniżkowy na zakup książki. Kod widniał w opisie obu profili. Grabari przekazywał go też w rozmowach z osobami, które miały ze nim „match” lub po prostu pisały zainteresowane umówieniem się na randkę lub seks.

Akcja trwała przez blisko 4 tygodnie, czyli przez cały pobyt współautora książki w Polsce (na co dzień mieszka on w Hiszpanii). Czy użytkownicy aplikacji faktycznie skorzystali ze zniżki? Zastosowany kod pozwolił to sprawdzić. W ciągu wspomnianych czterech tygodni rzeczywiście dokonywano z nim zakupów.

  • 6
Tinder i Grindr w kampanii książki

Profil współautora książki na Grindrze

Tinder i Grindr w kampanii książki

Grabari promuje książkę na Tinderze

Tinder i Grindr w kampanii książki

Promocja w aplikacjach Tinder i Grindr wzbudza zainteresowanie

Tinder i Grindr w kampanii książki
Tinder i Grindr w kampanii książki

Irene Salamon i Piotr Grabarczyk

Tinder i Grindr w kampanii książki

Książka „Dyskoteki, chłopaki i ogólnie takie takie. Historie z życia wzięte o (nie)udanych randkach, seksie i związkach” i jej współautor, Piotr Grabarczyk

 

18 lipca 2022