Serwis Otodom wybrał Havas PR Warsaw
  • 0
  • 1
9.06.2021

Serwis Otodom wybrał Havas PR Warsaw

Z początkiem czerwca serwis internetowy Otodom, którego właścicielem jest Grupa OLX, nawiązał współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja wybrana została w drodze przetargu.

W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie obsługi biura prasowego Otodomu. Ponadto zakres działań obejmuje realizację projektów:

  • specjalnych z obszaru pozycjonowania ekspertów,
  • niestandardowej współpracy mediowej,
  • skierowanych do liderów nieruchomości i lokalnych społeczności.
  • 1
Otodom wybrał Havas PR Warsaw

Otodom wybrał Havas PR Warsaw

9 czerwca 2021

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Każda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.

Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.