Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics
  • 0
  • 1
9.06.2021

Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics

Przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku wygrała Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe. Będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 r. i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.

Jednym z celów zrealizowanego przetargu było połączenie planowania i zakupu wszystkich mediów oraz działań z zakresu marketingu efektywnościowego w ramach współpracy z jednym partnerem. Rywalizacja w przetargu była bardzo wyrównana. Ostatecznie jednak – biorąc pod uwagę zarówno naszą ocenę kompetencji agencji, szczególnie w obszarze szeroko rozumianych mediów cyfrowych, przedstawione analizy i rekomendacje, jak i finansowe warunki współpracy – zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy ze Spark Foundry.

Nie bez znaczenia było także nasze zadowolenie z dotychczasowej współpracy z agencją Performics w zakresie działań sprzedażowych w Internecie – mówi Łukasz Penszko, dyrektor biura komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.

Getin Bank po kilkuletniej przerwie zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Spark Foundry, z którą był związany w latach 2007–2017. W wyniku przetargu firma przejmuje obowiązki, które w ostatnich latach pełniła agencja OMD. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji, planowania i zakupu mediów w kanałach off- i online. Proces przetargowy wspierał niezależny audytor mediowy Media Strategy.

Przetarg obejmował również działania w obszarze performance marketingu. Budżet obroniła agencja Performics. W ramach przedłużonej współpracy agencja będzie nadal odpowiedzialna za usługi z zakresu SEM oraz zarządzanie kampaniami afiliacyjnymi. Od teraz do obowiązków Performics będą należeć też działania w obrębie paid social.

  • 1
Getin Bank wybiera Spark Foundry i Performics

Getin Bank wybiera Spark Foundry i Performics

9 czerwca 2021

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2021

„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez raka

Każda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.