„Wszystko czego potrzebuje twój mały artysta” – kampania BIC Kids
  • 1
  • 1
26.07.2022

„Wszystko czego potrzebuje twój mały artysta” – kampania BIC Kids

Wystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids. Marka podkreśla w niej znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2022

Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta

Miesięczny zasięg podcastów wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Słucha ich już prawie co trzeci internauta w Polsce. Minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach. Odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści. Jednocześnie deklarują wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Tandem Media (Grupa Radiowa Agory) prezentuje raport „Słuchacz podcastów w Polsce 2021".

24 lipca 2022