- 0
- 1
Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”
Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość” marki Avon polegała na testowaniu w ciemno z udziałem influencerów beauty. Później influencerzy testowali produkty i przygotowali recenzje do social media.
Do udziału w kampanii Avon zaprosił:
- Klaudię Owczarek,
- Amelię Szczepaniak,
- True Beauty is Internal,
- Inchirdis,
- Stysia,
- Fog in the Garden,
- Agę Struską,
- Nikki Beautify,
- Katsou,
- Itsmadebycaro.
Uczestnicy sprawdzali m.in. perfumy, serum do twarzy, szminkę i podkłady. W zależności od produktu oceniali zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji czy intensywność kolorów. Po testach każdy otrzymał zestaw recenzowanych produktów. Następnie testował je w domu przez 2–3 tygodnie, by stworzyć recenzję.
Pierwsza faza kampania z blind testami wystartowała 1 lipca. Druga, z recenzjami influencerów, rozpoczęła się w połowie lipca. Materiały kampanii są dostępne na YouTube, Facebooku, Instagramie, TikToku, w TVN Player, Polsat Go, TVP VOD oraz na portalach kobiecych. Materiały influencerów można zobaczyć na ich profilach na Instagramie.
Koncepcję kreatywną kampanii i aktywacje w social media przygotował Avon. Realizacją kampanii zajęła się agencja Brand Lift. Media kupił Starcom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.
- 1