Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”
  • 0
  • 1
25.07.2022

Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”

Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość” marki Avon polegała na testowaniu w ciemno z udziałem influencerów beauty. Później influencerzy testowali produkty i przygotowali recenzje do social media.

Do udziału w kampanii Avon zaprosił:

  • Klaudię Owczarek,
  • Amelię Szczepaniak,
  • True Beauty is Internal,
  • Inchirdis,
  • Stysia,
  • Fog in the Garden,
  • Agę Struską,
  • Nikki Beautify,
  • Katsou,
  • Itsmadebycaro.

Uczestnicy sprawdzali m.in. perfumy, serum do twarzy, szminkę i podkłady. W zależności od produktu oceniali zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji czy intensywność kolorów. Po testach każdy otrzymał zestaw recenzowanych produktów. Następnie testował je w domu przez 2–3 tygodnie, by stworzyć recenzję.

Pierwsza faza kampania z blind testami wystartowała 1 lipca. Druga, z recenzjami influencerów, rozpoczęła się w połowie lipca. Materiały kampanii są dostępne na YouTube, Facebooku, Instagramie, TikToku, w TVN Player, Polsat Go, TVP VOD oraz na portalach kobiecych. Materiały influencerów można zobaczyć na ich profilach na Instagramie.

Koncepcję kreatywną kampanii i aktywacje w social media przygotował Avon. Realizacją kampanii zajęła się agencja Brand Lift. Media kupił Starcom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

  • 1
Avon zaprosił influencerów do ślepych testów

Avon zaprosił influencerów do ślepych testów

 

25 lipca 2022

24 lipca 2022

22 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebooku

Feeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.