Kraft-Heinz stworzył drinka o smaku żółtego sera Velveeta
  • 0
  • 1
24.07.2022

Kraft-Heinz stworzył drinka o smaku żółtego sera Velveeta

Kraft-Heinz w ramach platformy kreatywnej „La Dolce Velveeta” stworzył drinka o smaku żółtego sera. Veltini w limitowanej edycji będzie sprzedawany w restauracjach.

Velveeta to amerykańska marka miękkiego sera żółtego z portfolio koncernu Kraft-Heinz. Drink o nazwie Veltini kosztuje 15 dol. Składa się m.in. z martini, oliwek nadziewanych serem i kawałków sera. Będzie dostępny czasowo w tylko w kilku stanach w USA. I to nie w sklepach, lecz w sieci restauracji BLT Steak między godz. 17:00 a 20:00.

Marka zaoferuje też w internecie zestawy z kieliszkami, shakerem, kilkoma opakowaniami produktu i sosem serowym do połączenia z wódką.

To kolejny nietypowy produkt serowy sygnowany marką Velveeta, a stworzony we współpracy z innymi markami. Niedawno pojawił się lakier Pinkies Out Polish. Napis na opakowaniu zachęca konsumentki do „nadania paznokciom takiej gładkości w dotyku, jak Velveeta”. Po wyschnięciu lakier pachnie jak ser.

  • 1
Kraft-Heinz stworzył drinka z martini o smaku żółtego sera Velveeta

Kraft-Heinz stworzył drinka z martini o smaku żółtego sera Velveeta

 

22 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Home i Feeds – nowe zakładki na Facebooku

Feeds to kolejny sposób na przeglądanie najnowszych postów znajomych oraz ulubionych stron i grup. Użytkownicy mogą tworzyć listę ulubionych, do której dodawać można wybranych znajomych oraz najciekawsze strony. Home (strona główna) to nowa nazwa zakładki, która wyświetlać się będzie jako pierwsza strona po otwarciu Facebooka. Z Home będzie można łatwo przenieść się do Rolek i Relacji, aby przeglądać spersonalizowane propozycje treści.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania

Osoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.