W czasie noworocznych wyprzedaży 2022 w sklepach online niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo
  • 0
  • 1
19.01.2022

W czasie noworocznych wyprzedaży 2022 w sklepach online niespełna 30 proc. produktów można było kupić taniej – pokazuje analiza Deloitte i Dealavo

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszych dziesięciu dniach stycznia 2022 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 r. wyniósł 4,3 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert blisko 800 sklepów z branży e-commerce pokazała, że najbardziej staniały gry. Sprzedawcy internetowi sukcesywnie podnosili z kolei ceny zabawek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2022

Czas wolny we współczesnym życiu konsumenta – ukazała się książka „Modern leisure society – consumer behavior”

Czas wolny jest coraz bardziej zalgorytmizowany – staje się nową odsłoną stylu życia i zachowań w nowoczesnym społeczeństwie. Książka „Modern leisure society – consumer behavior” w centrum swoich analiz stawia podmiot rynku – konsumenta. Podejście autorów łączy w sobie zrozumienie emocji, postaw i ewentualnych wzorców zachowań, procesów naśladownictwa czy też różnic generacyjnych.

18 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2022

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” dostawca fotowoltaiki Columbus wraca do lat 90. XX w. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady. Bohaterem kreacji reklamowych jest szalony naukowiec inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić 30–40 zł miesięcznie.