Matt Damon promuje Crypto.com
  • 1
  • 1
18.01.2022

Matt Damon promuje Crypto.com

Aplikacja do zakupu kryptowalut Crypto.com rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem Matta Damona. Działania prowadzone są na 21 rynkach, w tym w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2022

W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie Deloitte

Pandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami. Wskazują na to wyniki raportu „Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences” przygotowanego przez Deloitte,