Microsoft kupił Activision Blizzard za prawie 70 mld dol.
  • 0
  • 1
18.01.2022

Microsoft kupił Activision Blizzard za prawie 70 mld dol.

Microsoft kupił producenta gry „Call of Duty” za prawie 70 mld dol. To największa transakcja w historii branży gamingowej, w której Microsoft zajmie trzecią pozycję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2022

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” dostawca fotowoltaiki Columbus wraca do lat 90. XX w. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady. Bohaterem kreacji reklamowych jest szalony naukowiec inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić 30–40 zł miesięcznie.