Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte
  • 0
  • 1
1.12.2021

Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowania

Zaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.

30 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2021

Ośmiu na dziesięciu konsumentów w Polsce obawia się rosnącej inflacji – wyniki „European Consumer Payment Report 2021”

Tegoroczny raport Intrum „European Consumer Payment Report”, który daje wgląd w zachowanie płatnicze i zdolność do zarządzania budżetem domowym konsumentów w 24 krajach Europy (w tym Polsce), pokazuje również, jak wygląda sytuacja finansowa Polaków w drugim roku funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości. Stopniowy powrót do normalności i ożywienie gospodarcze są faktem. Mimo to na horyzoncie pojawił się kolejny problem – rosnąca inflacja, której skutków obawia się 82 proc. konsumentów w naszym kraju.