0 1 0 29.09.2022Marka E.Wedel podjęła współpracę z właścicielem marki MinionkiEfektem współpracy E.Wedel i studia Universal, właściciela marki Minionki, jest pojawienie się na opakowaniach wybranych słodyczy marki bohaterów znanych z filmów.
0 2 0 29.09.2022Klarna rozstrzygnęła przetarg na obsługę PRKlarna, globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa wybrała w przetargu agencję Havas PR.
0 5 0 29.09.2022„E-commerce w Polsce 2022” – raport Gemiusa, PBI i IABOdsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online, ustabilizował się i wynosi obecnie 77%. Znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%) – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”. Raport ukazał się po raz dziesiąty. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.
0 5 0 29.09.2022Fritz-kola z muralem w Warszawie. Kampania „Dobro nigdy nie śpi”W kampanii Fritz-koli biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii marki. Prezentowani są na pozbawionych retuszu kreacjach, a ich wizerunki mają zarażać optymizmem i radością życia. Kreacje można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Również w Polsce, na warszawskim Powiślu powstał mural marki.
0 6 0 29.09.2022Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska – badania społeczne pod własną banderąWywodzący się m.in. z firmy OBOP, działający do tej pory w ramach Kantar Polska zespół Kantar Public od 1 września stał się niezależną firmą. Specjalizuje się w badaniach społecznych i badaniach opinii publicznej.
1 1 0 29.09.2022Conor McGregor w kampanii reklamowej XTBXTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną z nowym globalnym ambasadorem marki, Conorem McGregorem, mistrzem UFC dwóch kategorii wagowych. W spotach podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich.
0 0 0 29.09.2022 Materiał PartneraJak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym. To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.
0 2 0 28.09.2022Marka odzieży sportowej Hummel atakuje mundial w Katarze i projektuje koszulki z niewidocznym logoDuńska marka odzieży sportowej Hummel opublikowała w mediach społecznościowych oświadczenie, w którym ostro skrytykowała FIFA i nadchodzące Mistrzostwa Świata w Katarze. „Nie chcemy być widoczni podczas turnieju, który kosztował życie tysiące ludzi” – czytamy w oświadczeniu.
0 3 0 28.09.2022Kampania laptopa HP Victus 16 – „Uwolnij podwójną naturę”Wiele osób oczekuje obecnie od komputera gamingowego, że będzie miał osiągi w grach, a jednocześnie będzie im służył jako codzienne narzędzie do pracy i nauki. Kampania „Uwolnij podwójną naturę” podkreśla, że laptop HP Victus 16 spełnia oczekiwania w obydwu rzeczywistościach. Ambasadorami działań zostali Piotr „Izak” Skowyrski, Jakub „Patec Wariatec” Patecki i Maja Kuczyńska.
0 4 0 28.09.2022Jak Polacy kupują online? Wyniki badania opiniiOdzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to kategorie produktów najczęściej kupowane w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy, patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%), czas realizacji zamówienia (44%) i oferowane rodzaje dostaw (38%). Z zakupów online korzystamy kilka razy w miesiącu, a większość z nas jest zadowolona z jakości obsługi oferowanej sklepy internetowe (60%). Coraz częściej kupujemy też mobilnie (51%). Taki obraz e-commerce w Polsce pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Mokka (Revo Technologies).