Lego dla dorosłych reklamowane w Telegazecie
  • 0
  • 3
1.10.2021

Lego dla dorosłych reklamowane w Telegazecie

Marka Lego zareklamowała swoje klocki w Telegazecie. Wszystko po to, by reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2021

Szkolny miniserial Allegro z influencerami na TikToku

Marka Allegro w ramach działań „Back2School” stworzyła z influencerami miniserial na TikToku. „Allegro Back2School” to 18-odcinkowa historia przedstawiająca sytuacje, które spotykają uczniów w pierwszych dniach szkoły: brak długopisu, odpytywanie przy tablicy, lektury szkolne, szlabany po pierwszych wywiadówkach itd. Wspólnym wątkiem wszystkich odcinków dodatkowo budującym napięcie jest nieobecność jednego z uczniów.

30 września 2021