Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według Salesforce
  • 0
  • 1
2.12.2021

Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według Salesforce

Firma Salesforce opublikowała coroczny raport na temat Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda konsumentów z całego świata. W sumie w 2021 r. globalna sprzedaż online osiągnęła rekordowy poziom 275 mld dol., co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z rokiem 2020 oraz 62 mld dol. w samych Stanach Zjednoczonych (wzrost o 4 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2021

1 grudnia 2021