Czas wolny Polaków – wyniki badania Payback Opinion Poll
  • 0
  • 5
6.10.2021

Czas wolny Polaków – wyniki badania Payback Opinion Poll

Dzień w pracy dobiega końca, zamykamy służbowe laptopy, wyciszamy telefon i w końcu możemy cieszyć się czasem dla siebie i najbliższych – to moment, na który codziennie czeka wielu z nas. Jak jednak najchętniej spędzamy czas wolny? Jak często odwiedzamy restauracje? Czy wychodzimy do kina? Według Payback Opinion Poll preferencje polskich konsumentów są w tych aspektach dość różnorodne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem

4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.