Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?
Blockchain – wciąż głównie wielka niewiadoma (fot. Pixabay)

Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?

Blockchain w marketingu – realna szansa czy pieśń przyszłości?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Start-upy i wszelkie firmy stawiające na innowacyjność nie mogą przejść obojętnie obok zjawiska, jakim jest blockchain. Oczywiście bezpieczniej jest przyjąć postawę sceptycznego obserwatora. Wtedy jednak nie ma szans na podchwycenie nowych możliwości rozwoju biznesu.

Kryptowaluty to jeden z najgorętszych tematów ostatnich kilku lat. Zarabianie na bitcoinie zdominowało wizje szybkiego wzbogacania się na walutach. Nie chodzi jednak wyłącznie o kryptowaluty. Razem z nimi pojawiło się ogromne zainteresowanie samym blockchainem, który przecież nie ogranicza się do bitcoina.

Czym dokładnie jest blockchain? Dobrze wyjaśnia to James Overden, redaktor serwisu brytyjskiej firmy Innovation Enterprise.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się