Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?
Nawet nie wiesz, z jak wielu rozwiązań AR już korzystasz (fot. Pixabay)

Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?

Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?
Katarzyna Olender

Katarzyna Olender

-

business development manager, Admetrics

Katarzyna Olender

Katarzyna Olender

business development manager
Admetrics

Zajmuje się digital marketingiem, e-mail marketingiem, strategią i performance marketingiem.

Czy zastanawialiście się nad tymi kwestiami? Celem wprowadzania AR jest zwykle wzbogacenie doświadczenia użytkownika jakiegoś produktu, pogłębienie jego interakcji z tym sprzętem bądź usługą na niespotykanym do tej pory poziomie. W tle jest oczywiście chęć wpłynięcia na jego decyzję zakupową.

Z technologicznego punktu widzenia jedną z konsekwencji zatarcia granic pomiędzy światem realnym i wirtualnym jest tzw. augmented reality – AR, czyli rzeczywistość rozszerzona. Znajduje ona zastosowanie w wielu rozwiązaniach technologicznych – często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.
Pokemony otworzyły markom oczy na AR
Przykładem może być choćby instagramowa aplikacja pozwalająca na zmianę twarzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się