Czy zastanawialiście się nad tymi kwestiami? Celem wprowadzania AR jest zwykle wzbogacenie doświadczenia użytkownika jakiegoś produktu, pogłębienie jego interakcji z tym sprzętem bądź usługą na niespotykanym do tej pory poziomie. W tle jest oczywiście chęć wpłynięcia na jego decyzję zakupową.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z technologicznego punktu widzenia jedną z konsekwencji zatarcia granic pomiędzy światem realnym i wirtualnym jest tzw. augmented reality – AR, czyli rzeczywistość rozszerzona. Znajduje ona zastosowanie w wielu rozwiązaniach technologicznych – często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.
Pokemony otworzyły markom oczy na AR
Przykładem może być choćby instagramowa aplikacja pozwalająca na zmianę twarzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.