W bieganiu liczysz się Ty – podkreśla Adidas - Marketing przy Kawie
Adidas z kampanią „W bieganiu liczysz się Ty” chce uwolnić biegaczy od presji
  • 0
  • 6
27.03.2023

Adidas z kampanią „W bieganiu liczysz się Ty” chce uwolnić biegaczy od presji

Kampania Adidasa „W bieganiu liczysz się Ty” chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa. Inspiruje ich do odkrycia tego, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Zachęcają do tego ilustracje, które przygotowała Adela Madej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 marca 2023