Biuro Reklamy TVP opublikowało nową politykę sprzedaży reklam na 2023 rok: wzrost kosztów, gwarancja średniej ceny, nowe grupy wiekowe
  • 0
  • 1
14.12.2022

Biuro Reklamy TVP opublikowało nową politykę sprzedaży reklam na 2023 rok: wzrost kosztów, gwarancja średniej ceny, nowe grupy wiekowe

Telewizja Polska opublikowała nowe ceny reklam w TVP1 oraz TVP2. Koszty reklamy od 2023 r. wzrosną średnio o 8%. Przyszłoroczna oferta kontynuuje model przejrzystych zasad sprzedaży i wprowadza elementy, dzięki którym reklamodawcy mają zyskać większą elastyczność oraz dodatkowe rabaty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54549 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2022