Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium
  • 1
  • 1
13.12.2022

Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium

Reklama telewizyjna Banku Millennium promuje aplikację mobilną i wybrane dostępne w niej usługi.

Nową reklamę można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale banku na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie.

Bank Millennium realizuje strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji

Proponuje klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Projektuje aplikację wspólnie z klientami, opierając się na standardach UX i badaniach w swoim UX Labie. Aplikacja mobilna banku łączy usługi finansowe z pozafinansowymi. Obok płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej klienci banku mogą kupić w aplikacji m.in.:

  • ubezpieczenie komunikacyjne;
  • kody doładowujące do gier, multimediów.

Mogą też złożyć w aplikacji wniosek o świadczenia rodzinne.

Bank połączył także platformę zakupową Goodie z bankowością elektroniczną. Proponuje usługę Zwroty za zakupy z:

  • personalizowaną prezentacją ofert sklepów;
  • wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360°;
  • prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.

Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media kupił dom mediowy Starcom.

  • 1
Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium

Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium

 

13 grudnia 2022