- 1
- 1
Reklama telewizyjna promuje aplikację Banku Millennium
Reklama telewizyjna Banku Millennium promuje aplikację mobilną i wybrane dostępne w niej usługi.
Nową reklamę można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale banku na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie.
Bank Millennium realizuje strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji
Proponuje klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Projektuje aplikację wspólnie z klientami, opierając się na standardach UX i badaniach w swoim UX Labie. Aplikacja mobilna banku łączy usługi finansowe z pozafinansowymi. Obok płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej klienci banku mogą kupić w aplikacji m.in.:
- ubezpieczenie komunikacyjne;
- kody doładowujące do gier, multimediów.
Mogą też złożyć w aplikacji wniosek o świadczenia rodzinne.
Bank połączył także platformę zakupową Goodie z bankowością elektroniczną. Proponuje usługę Zwroty za zakupy z:
- personalizowaną prezentacją ofert sklepów;
- wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360°;
- prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.
Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media kupił dom mediowy Starcom.
- 1