Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+. Badanie biura reklamy TVP
  • 0
  • 5
2.07.2020

Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+. Badanie biura reklamy TVP

W Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez biuro reklamy TVP, w 2020 r. osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam, w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowy, w kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2020