0 1 0 0 0 8.12.2022Czy Polacy potrzebują adrenaliny i intensywnych emocji? Badanie NeurohmWiększość Polaków jest przekonanych, że żyliby pełniej, gdyby zdecydowali się przełamywać swoje bariery (62%), zrobili coś, czego się wcześniej bali (59%) i przesuwali granice swoich możliwości (58%). Wyniki badania firmy Neurohm na zlecenie marki Cupra.
0 1 0 0 0 8.12.202265% Polaków popiera wdrożenie zakazu pakowania żywności w plastik. Wolą papier i karton. Badanie EkobarometrZa wprowadzaniem w Polsce przepisu zakazującego sprzedaży owoców i warzyw w plastikowych opakowaniach opowiada się 65% Polaków. Według większości badanych najlepszym materiałem do zastąpienia plastiku jest papier i karton. Zdaniem 52% polskich konsumentów takie opakowanie jest najbardziej ekologiczne. Takie wyniki przyniosło cykliczne badanie Ekobarometr, przeprowadzone przez pracownię SW Research we współpracy z Grupą Akomex.
0 3 0 0 0 8.12.2022Oczekiwania Polaków dotyczące obsługi klientaW kontaktach z działami obsługi klienta Polacy przede wszystkim oczekują szybkości i efektywności działania. W tym kontekście trudno się dziwić, że kiedy kontaktujemy się z działem obsługi, najbardziej irytują nas rzeczy, które wydłużają czas załatwienia naszej sprawy. To np. długie oczekiwanie na kontakt z konsultantem, liczne przełączanie pomiędzy różnymi osobami oraz łączenie z automatem. Takie wyniki przyniosła druga edycja badań Armatis Customer Experience Index.
0 3 0 0 0 8.12.2022Polacy o wyborze miejsca na mundial. Wyniki badania68% badanych Polaków przyznaje, że słyszało o złych warunkach pracy i licznych ofiarach wśród robotników podczas budowy stadionów i infrastruktury na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. 15% respondentów zadeklarowało, że z tego powodu rezygnuje z oglądania tego wydarzenia, a 34% – że ogranicza oglądanie tylko do wybranych, najważniejszych meczów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 8.12.2022 Aktualizacja: 20:0012.12.2022Utrata rabatu w Play – zarzut prezesa UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko spółce P4, operatorowi sieci Play. Zarzut dotyczy karania konsumentów utratą rabatu za e-fakturę w sytuacji, gdy nie opłacili oni w terminie abonamentu lub innych opłat wskazanych na rachunku. Spółce grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu.
1 1 0 0 0 8.12.2022Natalia Kukulska i Miuosh dla SOS Wiosek DziecięcychNatalia Kukulska, wokalistka, autorka tekstów i muzyki, jest wieloletnią ambasadorką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Wspólnie z kompozytorem i producentem muzycznym Miuoshem stworzyli dobroczynny duet – piosenkę o sile i przebaczeniu, o nadziei i mocy. Także o odwadze, która uskrzydla, by sięgać po marzenia. „Korzenie i skrzydła” to utwór na rzecz potrzebujących dzieci. Oficjalna premiera piosenki odbyła się 8 grudnia podczas konferencji prasowej artystów i SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Akcja wspiera świąteczną zbiórkę Stowarzyszenia na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 8.12.2022Marka biżuterii Yes stworzyła swoją kompozycję zapachowąW grudniu marka Yes zacznie tworzyć atmosferę zakupową w swoich salonach własną kompozycją zapachową. Ma ona wyrażać osobowość marki, jej walory, cechy i atrybuty: odwagę, bunt i autentyczność.
1 1 0 0 0 8.12.2022Nowa kampania marki Tom FordWystartowały przedświąteczne działania reklamowe luksusowych kosmetyków i zapachów marki Tom Ford Beauty, w tym Noir Extreme Parfum.
0 3 0 0 0 8.12.2022YouGov Best Brands 2022: najsilniejsze marki w PolsceMiędzynarodowa firma YouGov przygotowuje co roku ranking Best Brands. Przedstawia w nim najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. Agencja badawcza Inquiry – polski partner YouGov – sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce.
0 2 0 0 0 8.12.2022Czy do działów marketingu nadciąga sztorm? Raport Grupy Evry1: Marketing w trudnych czasachGrupa Evry1 przygotowała raport, który pokazuje, że sytuacja gospodarcza w Polsce odbiła się znacząco na funkcjonowaniu działów marketingu, public relations i komunikacji w firmach. Ankietowani poświęcili najwięcej uwagi kwestiom takim jak zmniejszenie budżetu na działania, redukcja zatrudnienia oraz szukanie oszczędności na wszystkich możliwych polach.