0 4 0 0 0 15.06.2022Influencer Włodi4444 zaprojektował pulowerek dla ketchupu WłocławekW nowej aktywacji ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego smaku i receptury. Najlepsze wspomnienia zostaną nagrodzone zestawem ketchupów Włocławek i pulowerkami zaprojektowanymi przez Włodiego4444 – grafika znanego z Instagrama.
1 1 0 0 0 15.06.2022Nowa platforma komunikacji Zott Primo„Smakuje Primo!” to nowa platforma komunikacji marki jogurtów naturalnych Zott Primo. Idea komunikacyjna ma pokazać, jak pasja do smaku może być przekazywana przez tych, którzy jedzenie celebrują.
1 1 0 0 0 15.06.2022Ranking BrandZ 2022 Kantara. Apple znów najcenniejszą marką świataApple znajduje się na samym szczycie rankingu marek. Może stać się pierwszą marką, która osiągnie próg biliona dolarów. Google przesunął się na drugie miejsce. Wyniki badania najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2022.
4 1 0 0 0 15.06.2022ProfiAuto z kabaretem Łowcy.BSieć hurtowni, sklepów motoryzacyjnych i serwisów ProfiAuto ruszyła z drugą edycją kampanii promocyjnej „Łowcy usterek”. Tworzy ją z kabaretem Łowcy.B. Emisja drugiego sezonu rozpoczęła się 14 czerwca w kanałach społecznościowych marki.
1 6 0 0 0 15.06.2022Disney+ wystartował w Polsce14 czerwca wystartowała w Polsce platforma streamingowa Disney+. Subskrybenci uzyskają dostęp do produkcji Disneya, Pixar czy Marvela.
1 2 0 0 0 15.06.2022Jak reagują na wegetarianizm i zamienniki mięsa przedstawiciele różnych pokoleń – kampania BezmięsnegoFirma Bezmięsny nagrała reakcje reprezentantów różnych pokoleń na test roślinnych kiełbas, kabanosów i wędlin. W filmie wystąpiły osoby w wieku od 1 do 70 lat. Poza oceną swoich dań odpowiadają na listę dodatkowych pytań dotyczących weganizmu i wegetarianizmu.
0 4 0 0 0 15.06.2022Polacy chcą spotykać się w metaversie – badanie IQS i firmy Gameset83% badanych grających w gry online wykorzystuje je nie tylko do grania. Potencjał metaversów w badaniu IQS i Gameset.
1 2 0 0 0 15.06.2022Samsung wystartował z letnią kampanią lodówekKampania prezentuje osiem premierowych modeli lodówek. Obejmuje spoty telewizyjne, bilboardy sponsorskie, product placement oraz social media.
0 1 0 0 0 15.06.2022Co drugi badany polski pracownik zamierza zmienić pracę w ciągu najbliższego pół roku – badanie DeloitteJako główne powody odejścia z pracy respondenci wskazują nieefektywne procesy w organizacji, niski poziom wynagrodzenia oraz brak możliwości rozwoju – wynika z badania Deloitte.
1 2 0 0 0 15.06.2022Szwedzki fintech Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjnąKlarna, szwedzki fintech słynący z niestandardowej komunikacji marketingowej, wystartował z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji.