0 2 0 0 0 29.03.2023W 2022 r. Google usunął ponad 5,2 mld fałszywych reklam – Ads Safety Report 2022Google w 2022 r. usunął ponad 5,2 mld reklam. Ograniczył także zasięg ponad 4,3 mld reklam oraz zawiesił ponad 6,7 mln kont reklamodawców. Od początku wojny w Ukrainie zablokował również ponad 17 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji.
1 1 0 0 0 29.03.2023„Cokolwiek masz dziś w plamach” – nowa platforma marki PuroxRusza nowa platforma komunikacyjna marki Purox z portfolio Clovin Group. Ma opowiadać o codziennym, nieuniknionym obowiązku prania w mniej standardowy sposób, niż zwykle robi się to w reklamach proszków do prania.
0 1 0 0 0 29.03.2023 Aktualizacja: 16:003.08.2023Żabu przeszła testy i jest dostępna dla użytkowników ŻappkiZakończyły się testy Żabu – gry dostępnej w aplikacji mobilnej Żappka. Obecnie może w nią zagrać każdy z ponad 6 mln użytkowników aplikacji.
0 1 0 0 0 29.03.2023Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę w social mediaProducent przetworów rybnych Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Wygrała agencja Kerris.
1 8 0 0 0 29.03.2023Pepsi wprowadza nowe logo – po kilkunastu latachPepsi po prawie piętnastu latach zmieniło logo i system identyfikacji wizualnej. Znak pojawi się w Ameryce Północnej jesienią tego roku, z okazji 125. rocznicy powstania marki. Na całym świecie nowe logo pojawi się w 2024 r.
0 1 0 0 0 29.03.2023Wobec stacji benzynowych lojalni, wobec marek odzieżowych niekoniecznie – badanie SW ResearchPolacy największą lojalność wykazują wobec stacji benzynowych, a najmniejszą wobec marek odzieżowych. Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta. Badanie przeprowadziła firma SW Reserach na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu.
0 1 0 0 0 29.03.2023Szymon Marciniak ambasadorem marki LancertoJeden z najlepszych sędziów piłkarskich na świecie, Szymon Marciniak został ambasadorem marki odzieżowej Lancerto. Umowa została podpisana na 24 miesiące.
0 2 0 0 0 28.03.2023Kraków buduje markę za pomocą lokalnych historii. Kraków StoryMiasto tworzy przestrzeń Kraków Story, żeby opowiadać o dzisiejszym Krakowie za pomocą lokalnych historii.
0 1 0 0 0 28.03.2023Firma Clovin rozpoczyna współpracę z agencją Dentsu XPolski producent chemii gospodarczej Clovin rozpoczyna współpracę z Dentsu X. Agencja będzie kupowała media telewizyjne i VOD. Pierwsze efekty współpracy mediowej pojawią się w kwietniu.
0 1 0 0 0 28.03.2023Spółka OAN koncentruje się na sprzedaży danych dotyczących graczy z całego świataOnline Advertising Network (OAN) przekształciła swój dotychczasowy model biznesowy. Skoncentruje się obecnie na sprzedaży gaming data, czyli danych dotyczących graczy z całego świata.