W trzecim kwartale 2021 r. reklama online wciąż na fali wznoszącej. IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
3.02.2022

W trzecim kwartale 2021 r. reklama online wciąż na fali wznoszącej. IAB Polska/PwC AdEx

Wydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w trzech pierwszych kwartałach 2021 r. wzrosły o prawie 800 mln zł w porównaniu do takiego samego okresu roku wcześniejszego. Przełożyło się to na indeks wzrostu na poziomie 23%. W tym czasie nakłady na reklamę online osiągnęły wartość ponad 4,3 mld zł – wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2022

Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”

Według corocznego raportu „Fjord Trends” publikowanego przez Accenture Interactive – dwa lata pandemii wywołały powszechną zmianę stosunku ludzi do pracy, technologii i planety, a także zmianę nawyków zakupowych. Biorąc pod uwagę te czynniki, firmy powinny zmienić sposób prowadzenia biznesu.

2 lutego 2022