Reklama online w dobie post-cookie – raport IAB Polska i PBI
  • 0
  • 1
22.07.2021

Reklama online w dobie post-cookie – raport IAB Polska i PBI

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują raport „Reklama online w dobie post-cookie”. Publikacja omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływem na cały ekosystem reklamowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50894 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 lipca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2021

Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie Exacto

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2021

Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem. Badanie ASM Sales Force Agency

Wskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG są w czerwcu nieznacznie niższe niż miesiąc temu i sporo niższe niż rok wcześniej. Niesłabnąca konkurencja cenowa między sieciami handlowymi sprawia, że czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym wartość koszyka maksymalnego jest niższa w porównaniu do poprzedniego roku. W porównaniu do czerwca 2020 r. zmniejszyła się o 13,06%.