Panoptykon wygrywa z IAB Europe. System śledzącej reklamy jest sprzeczny z RODO
  • 0
  • 1
3.02.2022

Panoptykon wygrywa z IAB Europe. System śledzącej reklamy jest sprzeczny z RODO

Stworzony przez IAB Europe system śledzącej reklamy, z którego korzysta 80% stron internetowych, narusza podstawowe zasady RODO. Tak uznał belgijski organ ochrony danych osobowych, nakazując IAB i korzystającym z niego firmom usunięcie zebranych za jego pośrednictwem danych. Decyzja kończy 3-letnie postępowanie w sprawie zainicjowanej m.in. przez Fundację Panoptykon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2022

Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”

Według corocznego raportu „Fjord Trends” publikowanego przez Accenture Interactive – dwa lata pandemii wywołały powszechną zmianę stosunku ludzi do pracy, technologii i planety, a także zmianę nawyków zakupowych. Biorąc pod uwagę te czynniki, firmy powinny zmienić sposób prowadzenia biznesu.

2 lutego 2022